10. října 2011

Polaroid Supercolor 635CL :)

Říkal jsem si, že hned první den napíšu dva články místo jednoho. Našel jsem si asi devět holek, co by se hodily na focení, samozřejmě ne tu, co bych potřeboval teď. Ale to nevadí, nápadů je zatím dost :)
A koupil jsem si Polaroid. Jen tak mimochodem, takže Paul bude mít barevného kamaráda. Ještě přemýšlím, jak se bude jmenovat . Určitě to nebude Marina, která má dneska svátek, doufám, že příjde na nějaké hezké jméno. Doufám, že příjde v sobotu, pro Terezy jsem měl vždycky trochu slabost (Tereza, jedině Tereza..), no, je to jen malá slabost, takže mě to k nim zas tak netáhne. Taky by totiž mohl skončit jako Marcel, Renáta, Agáta, ale příští týden by to byla Hedvika, což by bylo vyloženě Potterovské (mimochodem konečně jsem mamce řekl o svetr :)) a pak Lukáš a Michaela (musím něco koupit mamce). Při nejhorším to bude Vendelín nebo Brigita, ale to bych asi zaimprovizoval jako u Paula. Žvaním o jménech a neřekl jsem to důležité. Rozhodl jsem se, že se podívám po Ostravě (a blízkém okolí) po opuštěných stavbách, protože jsou většinou něco, co stojí za to vidět a vyfotit, sice na kompakt, ale i tak to furt jsou fotky. :)